پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119216
بازيگري که از شوق در سريال امام علي جان باخت+عکس
تاریخ انتشار : 1393/07/22 12:52:21
نمایش : 1618
در يکي از صحنه‌ها قرار شد علي آزاد در نقش ابن عباس داخل چادر امام علي(ع) بشود و بيرون آيد. قبل از رفتن، او گفت: داوود، من از علي شرم دارم که به چادر او وارد شوم، نمي‌شود صحنه را عوض کني و مثلا از کنار چادر بگذرم؟ گفتم نه.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک اتفاق عجيب و قابل توجه در اين سريال مربوط به علي آزاد يکي از بازيگران قديمي سينماي ايران است که پيش از انقلاب عمدتا در نقش‌هاي منفي بازي مي‌کرد و در جريان ساخت سريال امام علي(ع)، به اصرار خود در اين سريال نقشي مي‌گيرد.



داوود ميرباقري درباره بازي علي آزاد در سريال امام علي(ع) در گفتگويي توضيح داده است: «حالتي منقلب داشت و خود را به شکلي وامدار علي بن ابيطالب مي‌دانست. چهره رنگ پريده و دگرگونش که گويي تولدي ديگر را براي اين بازيگر رقم مي‌زد، ديگران را نيز به خود جلب کرده بود. در يکي از صحنه‌ها قرار شد علي آزاد در نقش ابن عباس داخل چادر امام علي(ع) بشود و بيرون آيد. قبل از رفتن، او گفت: داوود، من از علي شرم دارم که به چادر او وارد شوم، نمي‌شود صحنه را عوض کني و مثلا از کنار چادر بگذرم؟ گفتم نه.

و او داخل چادر شد. منتظر بوديم که بازگردد، دقايقي گذشت، خبري نشد، او را صدا کرديم، خبري نبود. داخل چادر شديم؛ علي آزاد داخل چادر جان‌به‌جان آفرين تسليم کرده بود... و صحنه‌هاي باقيمانده را فرد ديگري به جاي آن مرحوم بازي کرد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html